miércoles, 9 de enero de 2013

2013

I am so sorry for not posting this earlier, but I was running this Holidays, I went to NY ( so expect a post about it) and also I was planning a lot for January, I am starting college, so excited!
Last year had been incredible, full of new projects, a big one is my blog, that has become a reality, it's so exciting watching my networks getting bigger, and I promise to keep blogging and telling you about new designers. And of course new surprises. Oh! I really love this.
I wish you all your dreams come true this year and everyday dream big, so you have new challenges.
Happy New Year!!
I want to share with you, some of the designers, brands and restaurants you should look at this year (international and mexican), so here they are:
*Marco Manero
*Musibatty
*Charlotte Olympia
*Chanel
*Prada
*Kris Goyri
*Alexander McQueen
*Marc Jacobs
*Mitu Calzado
*Quintonil
*Máximo Bistrot
Finally I really want to thank Marco Manero,Jennifer Musi, Quintonil and Máximo Bistrot for believing in me and my blog. Also my friends and family :) Love you all!

Mil disculpas por no haber subido esta entrada antes, pero estaba corriendo entre las vacaciones, y las maletas, fui a Nueva York (así que esperen una entrada realmente pronto) y también he estado planeando Enero como nunca porque empezaré la universidad, ¡estoy emocionada!
El año pasado fue increíble, lleno de proyectos nuevos, y el más grande mi blog que es una realidad, es muy emocionante ver como mis redes sociales cada vez tienen más seguidores, y prometo seguir poniendo entradas para decirles de nuevos diseñadores , por supuesto nuevas sorpresas. ¡Realmente adoro esto!
Les deseo que todo lo que deseen se cumpla este año, y que todos los días tengan sueños, para tener nuevas metas ¡¡Feliz Año Nuevo!!
Les quiero compartir, algunos de los diseñadores y marcas de las que no se deben perder (internacionales y mexicanas), aquí les van:
*Marco Manero
*Musibatty
*Charlotte Olympia
*Chanel
*Prada
*Kris Goyri
*Alexander McQueen
*Marc Jacobs
*Mitu Calzado
*Quintonil
*Máximo Bistrot
Finalmente quiero dar las gracias a Marco Manero, Jennifer Musi, Quintonil y Máximo Bistrot por creer en mi y en mi blog. Por supuesto a mis amigos y familia :). ¡Los quiero!

No hay comentarios:

Publicar un comentario